21 Temmuz 2010 Çarşamba

EMZİREN ANNELER GRUBU

Çok kısa birsüre önce Blogcuannenin öncülüğünde kurulan Emziren Anneler grubu, gerçekten çok yararlı bir grup. Üye olan herkesin dertleri, sevinçleri, kaygıları aynı. Sanal ortamda böyle payalşımların olması hem benim hem de benim gibi yeni anne olan ve anne olmak isteyenler için çok yararlı..
Bugün Acıbadem hastanesinde olan bir konferansa Emziren anneler grubu olarak katıldılar. Malesef , ben oğluşumun biraz rahatsız olmasıı nedeniyle katılamadım.Bu konferans annelere ve anne olmak isteyen kişilere için çok yararlıymış. Bu konferans için ünlü Dr. Harvey Krap katıldı. Bebekler ve çocuklar için çok yarralı bilgiler vermiş. Katılanlardan Ayça bloğunda bu konferanstan bahsetmiş. Merak edenler Ayça'nın üstüne bir tıkla ulaşabilirler...
Anneler ve anne olmak isteyen herkesi bu gruba davet ediyoruz. Gerçekten çok yararlı bilgiler edinebilirsiniz. Ben sağlıkçı olsam da bana çok faydalı oldu...Sağol, Blogcuanne...
Share this post

1 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0