7 Şubat 2011 Pazartesi

Altuğ






Sevgili oğluşum yemek yemek yerine mama sandalyesini yemek derdine düştü. Şu sıaralar azıları kabaradığı için iştahsızlık,yemeği zorlarsak da kusma olayımız var. Bu dişler bir an evvel çıkıp da bitse , oğluşum da biz de babasıyla rahatlatacağız.Oğlum yemek yemediği için içim acıyor resmen...Çocuğum doğmadan evvel , diğer anneler bu tip sözler söylediğinde abarttıklarını düşünüyordum. Olay öyle değilmiş.. Oğlum ağzını açıp, yedikçe çok mutlu oluyorum. İştahsızlık ve kusma olayı üst üste olduğunda , ben çok gergin oluyor ve her yemek esnasında bu enerjımı de oğluma geçiriyorum. Bu duruma alışmalı ve soğuk kanlıolmalıyım. Fakat bu pek söz konusu da değil,ama bakalım..

Oğluşumun dişelri bir an evvel çıksın, herşey yoluna girmesini temenni ediyorum...
Share this post

1 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0