24 Eylül 2012 Pazartesi

''Çocuğum Yemek Yemiyor'' Carlos Gonzales



Çocuğum Yemek Yemiyor 


Israr etmeyin, birlikte eğlenin

• Çocuklar neden yemek yemezler? 
• Hangi sıklıkta yemek yemeleri gerekir?
• Neden sebze yedirmek çocuklara ceza gibi gelir? 
• Emzirmeden sonra mama ve katı gıdalara geçişte anneleri hangi zorluklar bekler?
• Çocuğunuzun yemek yememesinin nedeni bir besin alerjisi olabilir mi?

Tüm dünyadaki anne babalar için çocuklarının iştahsız olması ya da “yeterince” yemek yememeleri bir kaygı nedeni. Bu kaygıyı ortadan kaldıracak bir öneri sunan çocuk doktoru Carlos Gonzáles, “Çocuğunuz ne zaman ne kadar yemek yemesi gerektiğini bilir, ona kulak verin” diyor. Çocuğum Yemek Yemiyor, emzirme sorunlarından kalori hesaplarına, obeziteden besin alerjilerine çocukların yeme sorunları konusunda anne babalara eşsiz 
bir rehber sunuyor.


 Doğan Kitaptan çıkan bu kitapla Altuğ yaklaşık 18 aylıkken tanıştım. Az hatta yemiyor, diye ortalarda dolaşırken Emzirenannelerden bir anne bu kitabı tavsiye etti. Bir kitap okudum, hayatım değişti, derler ya, işte öyle oldu.
Özellikle ilk giriş yazısı okuyup, sayfaları çevirdikçe yaptığımız hataları gördüm. Suratıma birisi tokat attı gibi hissettim.
Kitap mucize tarifler vermiyor. Ama güzel ipuçları veriyor. Okuyup uyguladıktan sonra herkese bu kitabı tavsiye ettim. Altuğ çok az yiyordu ve yemek seçiyordu. Hoş, şimdi de çok farklı değil. Ama şimdi neden olduğunu ve ne yapmamam gerektiğini biliyorum.
Kitapta da yazdığı gibi minik fakat kalorisi daha yüksek gıdalar verdim. Süt verecekken içine muz ve bal kattım. 100-150cc süt içerken neredeyse 1 küçük muz ve bal da yemiş oldu.Bu tip minik tüyolarala Altuğ kilo kaybetmedi, gelişimini güzelce tamamlıyor..

Sizin de çocuğunuzun yemek yemesiyle ilgili sıkıntısı varsa mutlaka bu kitabı okuyun, ne yaptığınız ve neler yapmamanız gerektiğini çok güzel anlatıyor, Carlos Gonzales:)))

Almak isterseniz Burayı tıklamanız yeterli!!!!
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0