12 Kasım 2012 Pazartesi

SEVGİLİ ARKADAŞIM REYHAN AKSU'NUN ANKET/RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR


*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
Sağlıklı bir hamilelik geçirdim, oğlum 35 HAFTA 4GÜN de doğdu, bu süreçte ben 22 kilo aldımJ
*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Çok duygulandım ve bu mucizevi olaya inanamadım artık evimizde 3 kişi olacağızJ
*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
Yaklaşık 3,5 yasında (44 ay)
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Tamamen değişti diyebilirim, öncelikler değişti ama hayat güzelleştiJ
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Genellikle sabahları 7,30 gibi kalkıp biraz oyun oynadıktan sonra 9,30 gibi kahvaltımızı yapıyoruz, akabinde biraz oyun oynayıp yada TV’ de çizgi film yada istediği bir filmi seyrettikten sonra; o günkü programımız neyse ona göre günümüzü planlıyoruz.  (Arkadas ziyareti, oyun merkezine gidiş, hayvanat bahçesi ziyareti vs.) Gündüz uykularını kaldırmaya çalışsak ta 4 civarında 1-2 saatlik bir uykumuz olabiliyor. Aksam yemeğini 19.30 gibi yiyip 21,30’ a kadar babamızla birlikte oyun oynadıktan sonra sutumuzu de alarak yatmaya gidiyoruzJ
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Bence anne olmak beni olumlu anlamda değişti. Hayata daha pozitif bakıyorum ve oğlumun bana vermiş olduğu mutluluğu  çevreme yayıyorumJ
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Rahat bir anne olduğumuz düşünüyorum. Ama tabi ki gerekli olduğu durumlarda korumacı anne moduna geçebiliyorum. Onunla birçok şeyi beraber yapmaya çalışıyoruz. Ona her şeyi anlatarak öğretmeye çalışıyorum.
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Evet,  halen de çalışıyorum. Zaman zaman zor olduğu anlar da oldu ama neticede onun daha iyi bir geleceğe sahip olması için çalıştığımdan bunun gerekli olduğunu düşünüyorum.
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Bloğum yok.
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Yaşına uygun (oyuncaklarla ilgili) ve sağlıklı  ürünler olmasına dikkat ediyorum.*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?Özel bir yaklaşımım yok ama onun sağlıklı beslenmesine,  öğünlerini atlamamasına, meyve ve kalsiyumu da düzenli tüketmesine dikkat ediyorum. 
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
40 günlük olmasından sonra, anne sütüm yetersiz olduğundan mama destekli olarak 21 ay süt vermeye devam ettim.
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0