5 Kasım 2012 Pazartesi

YENİ BİR HEDİYEM VAR!!!!

Sevgili Doğan Egmont'un bana gönderdiği Okula Hazırım setindeki üç kitabı bu yazıma yorum bırakanlar arasında bir kişiye hediye vereceğim..

Çocuğunuz bu yıl yeni okula başladıysa bence çok yararlı bir set. İçerikleri, resimler muhteşem. Çocukların dikkati çekeceğini, eğlenerek de bir sürü şeyi öğrenebileceğini düşünüyorum..

fotoğraf.JPG

Size hediye göndereceğim kitaplar; Matematik öğreniyorum,yazmayı öğreniyorum, saatleri öğreniyorum..
 


fotoğraf.JPGfotoğraf.JPGfotoğraf.JPG


fotoğraf.JPGfotoğraf.JPGfotoğraf.JPG


fotoğraf.JPGfotoğraf.JPG

Çocuğunuz bu yıl ilkokula başladıysa bu set gerçekten çok güzel. İçeriği, renkler, özellikle de yaldızlı etiketleri çok yararlı..
www.doganegmont.com.tr  bu siteden detayları görebilirsiniz.

Size vereceğim setteki diğer kitaplar;



Okula Hazırım Kitapları
  1. Basit Sözcükler Öğreniyorum (6-7 yaş)
  2. Okumaya Hazırlanıyorum (6-7 yaş)
  3. Okumayı Öğreniyorum (6-7 yaş)
  4. Yazmaya Hazırlanıyorum (6-7 yaş)
  5. Yazmayı Öğreniyorum (6-7 yaş)****
  6. Toplama ve Çıkarma Öğreniyorum (6-7 yaş)
  7. Saatleri Öğreniyorum (6-7 yaş)****
  8. Eşleştirme ve Ayırt Etmeyi Öğreniyorum (4-5 yaş)
  9. Basit Matematik Öğreniyorum (6-7 yaş)
  10. Matematik Öğreniyorum (6-7 yaş)****
  11. Çarpım Tablosu Öğreniyorum (7-8 yaş)
  12. Basit İşlemler Öğreniyorum (6-7 yaş)
 13 Kasım salı gününe kadar bu yazının altına yorum bırakanlardan bir kişiye hediye yukarıda yıldı
Herkese sevgiler:))


Share this post

7 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0