26 Aralık 2012 Çarşamba

ALTERNATİF ANNE BENİ ÇOOOKKKK MUTLU ETTİ.. EN PAYLAŞIMCI ANNE ÖDÜLÜNÜ BANA LAYIK GÖRDÜLER:))





Geçtiğimiz cumartesi gecesi Gülüş beni arayarak pazar yaptıkları bir eğitimin arasında ödül töreni olduğunu ve beni de beklediğini söylediğinde , heyecan ve merakla bekledim. Acaba ne töreni, ne ödülü diye düşündüm..
Pazar günü Yasemin'in Etilerdeki ofisine gittiğimde seminer devam ediyordu. Ara verildiğinde Alternatif Anne yazarlarıyla tanıştım. Çok hoşuma gitti, onların arasında olmak..Ödül töreni başladığında Sevgili Gülüş ve Tülay mini konuşmaları sonunda herkese minik minik hediyeler verildi. Sonra sıra bana geldiğinde Alternatif Anne En Paylaşımcı Anne ödülü verdiler..Verdiğim linklerle , palaşımlarla Alternatif Anneye olan desteğim için bir teşekkür ..
O kadar mutlu oldum ki.. hayatım boyunca da unutmayacağım.
İyi ki Alternatif Anne var, iyi ki ben bir Alternatif Anne'yim..

Herkese çok teşekkür ederim:))
Share this post

4 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0