18 Aralık 2012 Salı

Doğan Egmont'un Mutlu Büyüyorum Serisi

fotoğraf.JPG






Doğan Egmont'un ''Mutlu Büyüyorum'' serisinden size de bahsetmek istedim. Seri de ;

fotoğraf.JPG  fotoğraf.JPG  fotoğraf.JPG   fotoğraf.JPG
*Nerden Çıktı Bu Çocuk?  (Yeni bir kardeş sahibi olan çocuklar için )
*İlkokulun İlk Günü
*Ucundan Azıcık ( Sünnet olmaya hazırlanan çocuklar için)
*Bana Ne Olacak Şimdi? ( Annesiyle babası boşanan çocuklar için) bulunuyor.

Serinin kahramanı Selim :))

Yeni kardeş haberini nasıl vereceğiniz bilmediğiniz, sünnet olmanın ne demek olduğunu açıklarken güçlük çektiğiniz, ilkokulun ilk gününde moral vermek istediğiniz de veya boşanma sürecini atlatamamasından korktuğunuz bir süreçteyseniz bu kitaplarda sizin ve çocuğunuzun bu süreçten nasıl kötü etkilenmeden geçirmeyi başaracağınızın ipuçları var...

İçerikleri , resimler çok güzel.Kitabı yazarı İnci Vural bir psikolog.


fotoğraf.JPG   fotoğraf.JPG

 Ön yazısında Yankı Yazgan bu kitapları önerdiğinden bahseden bir yazısı var. Özellikle kitapların en arka sayfasında Anne ve babalara mektup var. Bu ayrıca çok güzel.
Ben oğlumun hayatındaki minik değişiklikler olacağında, yeni bir şeyler veya yeni bir alışkanlık öğretmek istediğimde genelde kitaplardan yararlanıyorum.O konuyla ilgili kitaplar okuyor, ardından ona uygun oyuncak alıyoruz. Böylelikle işim hep kolay oldu. O nedenle bu seriyi çok sevdim. Çocuğunuz ilk okula başladığında ya da sünnet olacağında ne yapmanız gereceğini bu serideki kitaplarla daha kolay halledebileceğinizi düşünüyorum.

Sizin bu tip bir geçiş döneminiz varsa bu kitaplar tam size göre!!!



Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0