6 Mayıs 2013 Pazartesi

Bebeimgeliyor Doğuma ve Bebeğe hazırlık kursumun son haftası!!

BU hafta sonu pazar günü Bebeimgeliyor Doğuma ve bebeğe hazırlık kursumun son haftasıydı. Sevgili anne ve baba adaylarımla Bebek hakkında konuştuk.. babalara bebeklerin altını bezlettip, nasıl tutacaklarını öğrettim. Gerçekten çok eğlenceliydi:)

Bebeği nasıl yıkayacaklarını ve ardından nasıl masaj yapacaklarını bbek üzerinde gösterdim. Eğer bebğin gazı varsa masaj tekniğinin değişeceğini ve farkını anlattım.
Bebeklerin ilk yılından biraz bahsedip, rutin oluşturmak için neler yapmalıyız? konuştuk. Bebeklerinin bakımını yaparken kullanacakları bir kaç ipuçları verdim annelere..
Tüm eğitim boyunca hamilelik, doğum, emzirme, bebek bakımı gibi konuları paylaştık..
Okumaları için kitap önerilerim ve bebekleri için kullanacakları birkaç ürün hakkında bilgilendirmeler yaptım.
Şimdi bu annelerimizle doğumdan sonra anne-bebek toplantısın da görüşeceğiz. 


Bu arada eğitimimize bu hafta Edukids destek oldu. Sağolsun katılan tüm annelerime Bebeğin ilk günlerde kullancağı flaş kartlardan hediye etti. Bizde Altuğ'unun gelişimine göre Edukids'in diğer kartlarını alıyoruz. Çok güzel  ve öğreticiler. Sizde ilgilenirseniz, www.edukids.com bakabilirsiniz.

Tüm hamilelere su gibi  bir doğum diliyorum!!!!
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0