23 Aralık 2013 Pazartesi

2014 'e girerken Bebeimgeliyor'dan çok güzel hediyeler var! Çekilişe katılmak çok kolay!!!

2014 yılına girerken her blogger gibi ben ve Marga'nın sahibi Çiğdem bizi takip edenlere hediyeler vermek isterim.


HAMİLE YOGASI
***5 tane hamileye Marga Yaşam Atölyesinden Ocak ayı için de kullanabileceğiniz 1 denemelik Hamile yogası dersi hediye edeceğiz.
www.marga.com.tr  mekan hakkında bilgi edinebilirsiniz.



BİREYSEL EMZİRME DANIŞMANLIĞI
*** 1 anneye Bireysel Emzirme Görüşmesi hediye edeceğim. Bu görüşmeleri Marga Yaşam Atölyesinde yapıyorum.Genelde hafta sonu olarak planlıyorum. Kazana  anne bebeği ile Marga'a geliyor ve sormak istedikleri hakkında konuşuyoruz.
www.marga.com.tr  mekan hakkında bilgi edinebilirsiniz.




EK GIDAYA GEÇİŞ SEMİNERİ
***1 anneye de Ocak ayında yapılacak Ek Gıdaya Geçiş seminerinden hediye vermek istiyorum.Ek Gıdaya Geçiş seminerim 11 ocak cumartesi günü saat 15:00-17:00 arasında Maga Yaşam Atölyesinde olacaktır.
www.marga.com.tr  mekan hakkında bilgi edinebilirsiniz.


Çekiliş için yapmanız gereken şey;

Aşağıdaki linklerden beni takip etmeniz:))
http://bebeimgeliyor.blogspot.com
www.instagram.com/bebeimgeliyor
www.instagram.com/atolyemarga
www.twitter.com/bebeimgeliyor
www.facebook.com/pages/Bebeimgeliyor62940895266?ref=hl

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0