16 Aralık 2013 Pazartesi

IBS FUARINDA BEN:)



Pek çok arkadaşımın standının  olması nedeniyle IBS Anne -bebek fuarı benim için çok özeldi.Fuarda hem yeniliklerden haberdar olacağım, hem de arkadaşlarımı görecektim. Cumartesi günü işten çıkıp, fuar merkezine ulaştım.





Kapıdan girdim ve biraz ilerledim ki bu sene sayelerinde birçok firma ve fuarın etkinliklerinden haberdar olmamı sağlayan Sevgili Fikirdenk'in annelerinden Sena ile karşılaştım.
Ardından Miniaktivite, Yeşilanne,Tutumlu anne, Muhteşem ilk yıl, Doğumistan, Hassasanne, Avent,Tavsiye evi,E-sumer.... birçok arkadaşım ve standlarını ziyaret ettim.




Bunun dışında bu sektörde olan ve benim bilmediklerimi inceledim.
Çocuklar için de muhteşem etkinlikler planlamışlar. Maalesef Altuğ babasıyla beni almaya geldiklerinde araba da uyuduğu için , katılamadı.
 Yeni anneler ve hamileler için birçok fırsatın bir arada olduğu muhteşem bir fuardı.
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0