25 Mart 2014 Salı

BEBEİMGELİYOR NİSAN AYI PROGRAMIM:)



Nisan ayı eğitim programım belli oldu.
Nisan ayının programı şöyle:

13 Nisan 'da Doğum Sonrası bebek eğitimim var. Tüm bebek bakımı ve bebek alış verişi hakkında konuşuyorum Bu eğitimde emzirme den de bahsediyorum. 



Bu eğitim programın da 


*Anne sütü ve Emzirme
*Bebek Bakımı ile ilgili tüm detaylar anlatılacaktır!!!
 -Göbek bakımı,
-Yeni doğan sarılığı,
-Bebeğin altının değiştirilmesi,
 -Bebeği tutuma ve taşıma,
 -Bebeği giydirme,
 -Yenidoğan refleksleri,
 -Bebeğin yıkanması,
 -Bebeğin gazının çıkarılması,
-Bebek için rahatlatma masajı,
 -Bebeğin aşıları,
-Bebeğin uyku düzeni,
-Bebeğin tırnaklarının kesilmesi ve bakımı,
-Bebeğin ağlaması ve onu sakinleştirmenin püf noktaları  ana başlıkları altında olacaktır.

 Bu eğitimin sonunda elinizde bir planınız oluşmuş olacak. Bebeğinizi nasıl besleyeceksiniz?, Size destek olacak ürünler nelerdir?, bebeğinizi nasıl yıkayacak, altını nasıl temizleyeceksiniz? Kimler ilk günlerde size nasıl destek verebilir? Gibi konuları netleştirmiş olacaksınız. Bunun yanı sıra bebeğiniz için gerçekten neler almalısınız? Bunu da netleştirmiş olacağız.İsteyen anne ve baba bebeklerimiz üzerinde uygulama yapabilecekler..

Eğitim tarihi: 13 Nisan 2014 saat 11:00-13:00
Eğitim yerimiz: Bostancı‘dadır. www.marga.com.tr mekan hakkında bilgi alabilrisiniz.
Ücreti: 100 TL..

Eşler isterlerse katılabilirler.Ekstra ödeme alınmaz.


26 Nisan' da da  Doğuma Hazırlık Eğitimimiz var.

Bu eğitim programın da 

Hamilelik döneminde egzersiz yapmanın yararları
Bedeni ve zihni doğuma hazırlamak
Doğumun aşamaları
Doğum şekli ve doğum yeri hakkında karar verebilmek
Hamilelik döneminde ve doğum esnasında yardımcı olabilecek pozisyonlar, nefes teknikleri, Kegel egzersizi, perine masajı
Hamilelik süresince oluşan kaygıları azaltmak, doğum esnasında sancılar ile başa çıkabilmek için olumlama teknikleri
Doğum planı oluşturmak
Doğumla ilgili korkulardan kurtulmak
Doğuma giderken anne ve bebeğin valiz hazırlığı
Hastane uygulamaları hakkında bilgilendirme
Ders öncesinde yoga yapılacağı için gelirken rahat kıyafet giymenizi rica ederiz.
Uzun bir eğitim olacaktır. Doğum hakkında tüm detaylar konuşulacaktır.
Her oturum 30-40 dakikalık bir hamile yogası uygulaması ile başlayacaktır. 

Eğitim tarihi: 26 Nisan 2014 saat 15:30-18:00
Eğitim yerimiz: Bostancı‘dadır. www.marga.com.tr mekan hakkında bilgi alabilirsiniz.
Ücreti: 150 TL..

Eşler isterlerse katılabilirler.Ekstra ödeme alınmaz.

Tüm eğitimlerde maksimum 5 çift kabul ettiğim için eğer gelmek isterseniz e-maille bana haber verebilirseniz sevinirim.
Eğitimlerime katılan tüm annelere doğum sonrasında da emzirme veya bebek bakımı ile sıkıntınız olursa seve seve yardımcı olurum.İstediğiniz zaman e-mail atabilir,beni arayabilirsiniz.

Sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız:)
Sevgilerimle:))
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0