29 Aralık 2014 Pazartesi

Online Emzirme semineri 1 Ocak da!!






01 Ocak saat 21:00-23.00 saatleri arasında Skype üzerinden Emzirme anlatacağım.

Yeni yılın ilk Emzirme seminerimde;

Anne sütünün nasıl arttıracağınız,

Nasıl beslenmeniz gerekiyor?,

Anne sütünü sağmalı mıyım?,

Nasıl sağıp saklamalıyım?  gib pek çok sorunun cevabını bu seminer de vereceğim.

Siz de bu seminere katılmak isterseniz skype yüklemeniz, bana kullanıcı adınızı emaille bildirmelisiniz. Benim kullancı adm; bebeimgeliyor

Beni kendinize eklemeniz gerekiyor.

Katılım bedeli; 30 Tl.

katılmak istediğiniz de hesap numaramı size emaille bildiriyorum.Ödeme yapınca grubuma ekliyorum.

Katılmak istediğiniz de; info@bebeimgeliyor.com email atmanız gerekiyor.

Hadi hamileler ve anneler sizleri bekliyorum!!!

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0