30 Mart 2015 Pazartesi

Hassasanne Etkinlik Merkezinde Bebek Masajı semineri







Sevgili Hassasanne Ece , Zekeriyeköy de çok şık bir etkinlik merkezi açtı. Bu merkezde bebekler, çocuklar için tam kapsamlı duyusal oda bulunuyor. BU oda bebekler ve çocuklar içn gelişiminde çok öenmli bir katkı sağlamakta.
Hassasanne etkinlik merkezini takip ederseniz ; haftanın belirlenen konseptinde duyusal oda da dahil olmak üzere çok güzel oyun grupları bulunuyor.
Ben Altuğ ile Bebekte rutin oluşturma ve Bebek masajı semineri vermek için Hassasanne etki,nlik merkezine gittim. Semier öncesinde Altuğ ile merkezi keşfe çıktık. Her tarfı özenle hazırlanmış. Altuğ bayıldı. Eğtiimlerde ve oyun gruplarında çok kalşiteli malzemeler kullanıyorlar. Altuğ hareket eden sihirli kuma bayıldı.
Ben,Altuğ eğlenirken 14 anne ve bebeğiyle birlikte semner vermeye başladım. Cafe kısmında bebeklerinde rutin oluşturmak için kullanacakları ipuçlarnı konuştuk. Manipower Anne sütünü arttıtran içecekleri birlikte tattık. Ardımdan da duyusal odada da anneler- bebeklerle birlikte Bebek masajı yaptk. Günlük olarak yapacaklaru masajın dışında gazın , koliğin olduğunda nasıl masaj yapmaları gerektiklerini gösterdim . Hep birlikte Hipp bebek losyonuyla masajımızı gerçekleştirdik.
 
Benim için çok güzel bir gün oldu:))
www.hassasanne.com Etkinlikler hakkında bilgi alabilirsiniz.İnstagram da da www.instagram.com/hassasanneetkinlikmerkezi mutlaka takipte kalın:))
Sizinde bebeğiniz varsa Hassasanne etkinlik merkezini mutlaka ziyaret edin!Pişman olmayacaksınız!!!
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0