8 Mayıs 2015 Cuma

''Mutlu Anne Mutlu Bebek'' ile THY 'dayım:)










Ben çeşitli seminerler veriyorum. Beni takip eden anneler bilir. Bir yenisini de ekledim. ''Çalışan annenin işe dönmesi'' bu içeriği ,Başlığı ise ''Mutlu Anne Mutlu Bebek''
Dönem dönem kurumsal firmalara da seminerler veriyorum. Bu sefer ki Türk Hava Yollarınaydı.
Benim için çok güzel bir deneyim oldu. Seminer alanına gittiğimde kalabalığı görünce çok heyecanlandım. Anneler ve anne adayları öğlen aralarını beni dinleyerek geçirdiler. Çok önemliydi benim için.Seminer öncesinde annelerden bir tanesi beni takip eden bir anne olması benim heyecanımı ikiye katladı. Çok mutlu oldum.
Seminer konusu annelerin çok ilgisini çekti sanırım. Her çalışan annenin kendinde bir şeyler bulabileceği bir içerik hazırlamaya çalıştım.
Bana bu imkanı veren THY 'na , kız kardeşim Ebru'a ve katılıp beni dinleyen tüm THY personeline çok teşekkür ederim:))

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0